Sjuklingar

Både jag och lille Zacharias har feber, täppta i näsan, hosta och ONT i halsen :( Ringde till sjukvårdsrådgivningen och frågade vad jag kunde göra för att linda hans onda hals och de va ju att dricka mycket både varmt och kallt, sedan va ju glass bra också. Så idag har han fått sin första glass =) Först va de inte alls gott men han ville ändå ha mer.. =)
Så tyvärr blir de ju ingen gympa idag. Usch jag vill verkligen men jag vill inte att de ska bli värre.

Igår var Anders i garaget hela dagen innan vi gick till elina och elias och åt tacos =) Mycket gott, fast vi åt ju de i lördags men de gör inget ME LIKEEE.. I lördags så tog jag ett glas vin och de va gott =)
Igår blev ju prinsen 9 månader, bara tre månder till han blir 1. Inte klokt vad tiden går. Nu ska jag se om ja kan lägga i en maskin tvätt.. TJO


Kommentarer
Postat av: emma

krya på er!!

puss

2009-02-23 @ 14:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0