Underbara torsdag

Idag känner jag att de ska vara en bra dag. Prinsen somnade vid halv 8 igår kväll och vaknade inte förens halv 9 idag! hur skönt som helst. Nu ligger han ute i vagnen och sover igen och jag väntar på att Sandra ska komma. Va väldigt länge sedan vi träffades utanför jobbet. Ska bli trevligt. Vi ska fika på kladdkakan jag bakade imorse =)
Jag har börjat jobba lite extra för de behövs klirr i kassan kan jag lova. Så jag hoppar in lite när de behövs.
Plutten blir snart 9 månader. Det är ju inte riktigt klokt, bara 3 månader tills han är 1! Som tur är ska jag inte börja jobba då utan börjar inte jobba på min rad förens den 1 augusti. Sedan ska Anders va hemma med skruttplutt i augusti och september så ska plutten nog börja dagis i oktober. Men jag funderar på att gå ner lite i tjänst så vi slipper lämna han på dagis redan i oktober utan vänta till efter jul. De tåls att tänka på..

Nu ska jag vispa grädde. TJO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0