Zacharias nya favvo

Zacharias nya favorit lek just nu är att leka tittut. Han tar en filt, sin gose, ett täcke vad dom helst och drar över huvudet sedan sliter av de och väntar på att man ska säga tittut =) Så här kan de se ut






Andra saker på topp 10 just nu är

* Mamma. Säger mamma hela tiden och är jätte mammig. Ska inte till pappa eller någon annan utan bara mamma. Går bra med pappa när inte mamma är hemma.
* Spagetti och köttfärsås
* Päron dryck ( sån bebis juice) 
* Åka pulka
* Duscha ensam
* Leka naken
* Välling
* Leka med milio
* Kolla sig i speglen
* Gunga
Sedan är de alltid skoj att öppna och riva ut allt i lådan på soffbordet, och smaka på allt. Stå själv och gå med gåvagnen är också skoj..

Plocka undan alla leksaker så han kan riva ut dom igen ska jag roa mig med :)

Kommentarer
Postat av: Milio

jdsfhsinvtigåähglfdöhähhhhhhhhhhhhhh

(=jag saknar dig pyret)

snygg filt =)

2009-02-27 @ 14:41:11
Postat av: Nathalie

SV: Och pyret saknar sin polare! Japp den använder jag när jag åker bil för att ja inte ska glömma bort dig under denna ensamma veckan..

2009-02-27 @ 15:06:41
URL: http://anzana.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja, usch! Kom upp å titta vettja? Vi ska oxå ha sånt coolt intro =) Kommer ju finnas plats till er så ni slipper stå precis vid högtalaren.

2009-02-27 @ 15:36:41
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Michelle

Tack ska du/ni ha:D

2009-02-27 @ 16:45:04
Postat av: emma

akta bara, kan ju ev finnas en del katt hår på den...den har legat i en garderob men man vet ju inte. kolla den nog nästa gång bara =)

pussen

2009-02-27 @ 19:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0