Äntligen

Nu är städningen, tvättningen, stryckningen och middagen äntligen färdig. =) Tog lite längre tid än vad de brukar man jag bytte alla gardiner och städade ur en gaderob som va allting i innan. De va ungefär som släng in och stäng snabbt innan allt åker ut.. Men nu är de också klart =) Jag älskar när det är städat och fint.. (: Rena lakan också såklart när de är städat. Och finns de något bättre än att stå i en varm skön dusch och sedan krypa ner i dom rena sängkläderna och ligga jämte sina älskligar =)

Nu ska vi snart ut till Emma, Jonas och Milio med lite avskedsfika. Ja ni vet imon är de dom gamla vanliga rutinerna som ska in fast UTAN kakor och godis. Så jag har laddat upp med kladdkaka m. grädde, mariekex och fingers...

Igår va de ju årets tvtittare på tv 4, och han som vann är min arbetskambrat.
När jag inte är mammaledig så arbetar jag som personlig assistent åt en man i 45 års åldern som klarar de mesta själv men vill ha lite sällskap som spela spel, ut och dansa och sånna roliga saker ! Och jag gillar de skarpt. De negativa är bara arbetstiderna, jag vill inte gå tillbaka och börja kvart i 3 på dagen och sluta kl 9 dagen efter. Eller helgerna vi har nu ser ut så här:
Fre: 14.45-21.30 Perfekt!
Lörd: 8.00-21.30 Inte så perfekt
Sön- 8-00 och sedan till 9.00 på måndagen och de är inte perfekt alls....
Kommer ju inte att träffa Zacharias någonting på helgerna. Men eftersom jag har världens bästa arbetskambrater så löser vi nog de i gruppen =)

Nehe ska nog väcka Z nu så han kan sova inatt. Och så ska vi ut till Emma o co.TJO!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria Hjelmberg

Hej vännen

Jag nominerade dig också, tyckte du vad värd mer än en nominering! ;-)

2009-01-06 @ 21:49:01
URL: http://anna-mariahjelmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0