Första dagen avklarad

Japp, igår va min första "vita" dag. Vita= inget godis, inga kakor.
Det gick bra och jag var inte speciellt sugen heller för den delen.
Nu är första steget till ett smalare jag taget. Here I come summer of 09!
Inte mer om detta, funderar på att öppna en ny blogg där ni kan följa mig till ett smalare mig =)

Igår skulle jag skulle på topmodel men jag spelade in de för jag va så trött, så jag ska kolla på de strax. I LOVE TOP MODEL!

Snart är de helg och vad är då helgens planer? På fredag kanske jag och Pernilla åker och tatuera oss =) Wiihoo. Sedan på kvällen ska jag ha sexparty, i Ronneby är de denna helgen och de va över 1 månad sedan jag hade ett. Men de ska bli skoj, sedan har jag bara ett till inbokat denna månaden den 24. Sen funderar jag på att ta lite break. Oftast är partyna på lördagar och nu när inte anders är ledig fredagar längre så är ju lördagen den enda gosedagen vi har.. Tåls att tänka på..
På lördag ska jag jobba mellan 8-15 och sedan på kvällen så ska vi till Elina och Elias och äta, sedan har denna helgen också gått åt som smör i solsken.

Nehe nu ska jag bänka tvn innan plutten vaknar =)

HOJ!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig du är. Hetingen Nathalie är snart på ingång vettni =)

2009-01-08 @ 21:30:34
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0