Fredag kväll

Nu är kvällen här och det är dags att gå och lägga sig. Imorgon ska jag nämligen upp kl 7! =( Jag ska jobba mellan 8.00 och 15.00.
Sexpartyt jag hade ikväll gick inte så bra som jag tänkt, men jag har ju ett nytt party den 24 hoppas de går bättre =)
Det sticker lite i tatueringen men inte värre än så, och nu har jag köpt hälosan också så jag kan smöja den om de behövs. Lite ledsen är jag för när jag hade gjort tatueringen så sa han till mig INGEN träning på en vecka! =/ Och gympan som börja på måndag! Men nya tag nästa måndag. 
Nu när jag har kollat lite på tatueringen så är de inte riktigt som jag ville ha den med händerna, men jag är fortfarande nöjd. Men de skulle vara mer ljusa, som denna ungefär

Och sedan skulle de bli ljusare och ljusare i armarna så att dom inte ser kapade ut. Lite suddigt längt ut ni förstå nog hur jag menar! Eller hur?!
Nu är de natti natti.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Den brukar ju bli ljusare när den läkt, så hoppas på det=)

2009-01-10 @ 09:57:27
URL: http://pernylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0