Godmorgon

Godmorgon godmorgon. Denna dagen startade inte så bra, det började redan igår kväll när vi skulle lägga oss. Z hade somnat och vi skulle också lägga oss. Precis innan jag somnar börjar Anders snarka, och inte så lite heller. Jag blir irriterad och säger till han att sluta han slutar i en minut kanske innan han börja på igen, när jag sagt till han tre gånger va jag ganska irriterad och sa till han att gå in och lägga sig i andra rummet. Så de gjorde han och sedan har jag sovit gott. Till tjugo över 5! Då vaknade mitt busfrö och ville upp. Men de satte mamma stopp för. När klockan va 6 somnade han om en halvtimme och sedan trodde han att han skulle få gå upp igen men icke. Sedan sov han till och från till kl 8, då gjorde han i blöjan för då vet han ju att jag måste gå upp och byta på han. =) Skitunge.. Men vi kom upp vid 8 och lekte lite innan han fick gröt och nu sover han så gott ute i vagnen. Emma och Milio kommer snart eftersom dom har handverkare hemma så vill inte hon vara där med M, eller rättare sagt kan inte om han ska sova. Så nu ska jag äta lite frukost innan dom kommer och när dom kommer, ska jag till ica och handla frukt till mig och Z. Mitt nya kak och godis fria liv börjar idag! =) Wiiihoo.

Den 31 Januari så är vi några stycken som ska ut och jag tänkte ordna buss. Men jag vill gärna veta hur stor buss. Så ni som läser och är sugna på att göra Granda osäkert tillsammans med oss den 31 januari lägg gärna en kommentar så jag vet hur stor bussen ska vara. Annars blir de ju ingen buss.

KOMMENTERA MERA jag hade 90 läsare härromdagen men bara 6 kommentarer! Ynkligt....
TJO!


Kommentarer
Postat av: Therese

Lycka till med ditt nya liv!=) Har också börjat nu med att få bort de extra grav. kilona. Vi får hålla tummarna för varandra. Kram Therese

2009-01-07 @ 13:22:42
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska med!!!!!!!!!! =)

2009-01-09 @ 19:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0