Maktkamp

Nu när de är nytt år och rutinerna ska komma tillbaka till normalt så är de strikta regler som gäller. Jag och Zacharias har haft en maktkamp i 50 minuter nu, jag tyckte att han skulle sova men de tyckte inte han. Men jag gav mig inte och jag vann =)
Nu har jag bestämmt mig för att vara stenhård med detta. Innan har de varit lite hippsomhapp med sovrutinerna. Men nu ska de bli andra bullar.
Kvart över 8 började Z bli trött så vi badade honom och gjorde välling, sedan bums i säng, han somnade, vi gick ner och satte oss vid tvn. Vi hann knappt sätta oss innan han va vaken? Så jag gick upp till honom och då la han av värsta "bajjet" så de va ju bara att ta upp honom och byta och sedan att försöka få honom att somna igen visste jag ju att de inte skulle bli lätt men efter en halvtimme så =)

Ikväll har jag och Anders varit på bio i ryd. Rallybrudar. Väldigt bra faktiskt =) Så svärmor/farmor har varit här 1,5 timme och passat z. Det hade gått jätte bra, men ändå satt jag och kollade på klockan hela tiden och ville bara att filmen skulle ta slut :/ Ska bara tillägga att det var första gången som jag va på bio utan popcorn, godis och läsk. Satt där med min loka =) STOLT!

Imon ska vi till Växjö och handla en gåstol. Vi har en men den rullar knappt så han kan bara gå sidleds med den, men nu när emma och jonas har varit här med milios så bara flyger han fram, så vi få ju köpa en till honom =)
HOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0