Nervös.. hum nej

Jag är inte ett dugg nervös för imorgon och det är skönt. Sedan har ju Zacharias världens bästa gudmor som tar tåget i karlshamn och ha honom medans jag tatuerar mig. Nu undrar ni kanske vad jag ska ha? inte så svårt att lista ut kanske, men jag ska ha Zacharias på första ryggkotan. Kommer nog bild på den imon =) Sedan ska jag nog "bygga" ut den sen. Har ett jätte fint kort på hans händer när dom ligger uppe på varandra som jag skulle vilja ha i svartvitt snet under namnet, men de blir nog för mycket att göra på en dropin tid så de får bli ett senare projekt..

Anders snarkar ju som tusan på nätterna så han har fått ligga i extra rummet några nätter. =( Men idag va jag på apoteket och köpte något som skulle lindra detta. Något som man sprayade i halsen som skummade och hade sig. Tur att jag slipper ta de =)

Prinsen sover och jag är helt slut han har redan sovit i en timme SKÖNT. Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig.. Hörs imon. Tjoho

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja imån gäller det, Längtar! =)

2009-01-08 @ 20:59:36
URL: http://pernylla.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag är nyfiken vill se den.. jag viste inte ens att du skulle tatuera dig..

2009-01-09 @ 14:30:38
URL: http://perzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0