Ny bakta frallor och en hel natts sömn =)

Inatt har prinsen sovit hela natten och oj vad skönt. Han brukar ju vakna 1 eller 2 gånger och vilja äta lite men inte inatt, sedan gick jag och la mig redan halv 10 igår och de va behövligt. Sedan gick Anders upp med skrutten vid 8 och jag sov vidare. Halv 10 vaknade jag och då va Anders på väg att ut och gå med prinsen så jag fick göra vad jag ville =)
Så jag ställde mig och bakade nybakta frallor som vi kunde ha till frukost Namnam..

Igår åkte alla tomtar ner i lådan igen. Och idag blir de städning och tvättning hela dagen. Utan en stund mitt på dagen då vi ska till Anders farmor och fira jul? Lite sent kanske vi vet, men vi har haft fullt upp och när vi ha kunnat har inte dom osv. Men idag blir de av, så vi drar nog plutten i pulkan bort, han älskar ju att åka pulka =)
Ska ringa min pappa också och kolla hur de går med systemkameran. =) HOJ

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag såg Anders och Zacharias när jag körde hem från jobbet =) Anders såg så stolt ut =)

2009-01-05 @ 11:06:22
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: sandra

Vi ska me fira jul idag =) Me Niclas kusiner! Känns sådär =/

2009-01-05 @ 11:07:07
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Elina

Å vad gott med nybakta frallor. Jag tycker att vi får ha en frukostdag tillsammans snart. =)

2009-01-05 @ 18:02:33
Postat av: emma

heheh jag vet hur dom fallorna smakar och du elina jag lovar dom går inte av för hackor!!! mumsmums!! =)

2009-01-05 @ 19:25:41
Postat av: Anna o Kalle

Nu hittade jag också hit :O)

Vi städade också ut julen i förgår - Skönt!

Hoppas allt är bra med er och Z kryar på sig.

/ Anna

2009-01-06 @ 09:18:45
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0