Vårdcentralen

Idag hade vi tid på vc vid halv 3 för att kolla Z öron, vi var ju där i fredags och kollade men då va de början till öroinflamation men de kunde inget göra. Så hade de inte blivit bättre till måndag eller tisdag skulle vi ringa. Men de hade inte öppet då så jag ringde i onsdags men fick inte tid förens idag, väldigt dåligt tycker jag när de gäller små barn. Men idag fick jag träffa en läkare och mycket riktigt hade han öroninflammation. Så han fick kåvepenin som han ska ta morgon och kväll i 5 dagar. Har precis gett han första dosen nu och FY vad de luktar illa =/ Stackarn, men nu slipper han ha ont.

Trött som bara den är jag idag, han har inte varit på sitt bästa humör precis. Har framkallat lite bilder från extrafilm också =) Nu ska jag natta prinsen, duscha och SOVA! Man vet ju aldrig när man vaknar nästa gång. HOJ!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster :)

Oh, mosters prins! <3 hörde om imorgon :D skoj skoj!

2009-01-08 @ 19:34:21
URL: http://feeliiz.blogg.se/
Postat av: emma

åååhh mitt stackars lilla "bonus-barn".... puss puss på näsan!!!

2009-01-08 @ 20:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0