Växjö

Idag åkte vi som sagt till Växjö vi började på Baby and Kids och köpte en ny gåstol till plutten eftersom på den vi ha så snurrar inte hjulen så bra. Men denna va bättre =)
Sedan åkte vi vidare till media makert och city gross, sedan skulle Anders in på Jula så då fick han gå in där medans jag körde in till stan och köpte en ny kalender för 2009, och sedan skulle jag till make up store och ha ett nytt puder och en puderborste. Nu när jag kom hem såg jag att de va fel puder?! Blir man sur eller? Inte sådär att åka och byta heller när de är 14 mil. Tur att jag sparade kvittot gör ju sällan de annars..

Ikväll har Jag, Anders, Emma och Jonas varit barnfria i 2,5 timme så vi körde ner och åt på thaien =) Lika smarrigt varje gång. Så idag fick lille plutten hälsa på Elina och Elias =)

Ikväll är 3:e kvällan han lägger sig klockan 8 nu, och de är skönt!! Hoppas att detta håller i sig och att de kanske tom kan bli ännu tidigare i framtiden =) =)
Vi har sån här inspelningsbox så vi har pausat körslagen och nu ska vi trycka på play. HOJ!


Elias och Zacharias på nyår. Elina varför va inte du med på ett hörn? =)


Har ju tyvärr ingen bild på dig och zacharis men här kommer en på bara dig, snyggo =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0