söndrig dator

Vi har ingen dator för tillfället utan den är paj. Så när pengarna kommer så åker vi på att köpa en ny. Men vi hade sån TUR att hårddisken va riktigt så att alla bilder på putte finns kvar! Så nu ha vi köpt en extern hårddisk så vi kan lägga över allt där ifall de skulle hända igen.

En sak som har hänt som är VÄLDIGT rolig är att Zacharias går! Han går mellan 3 och 7 steg åt gången. Mellan mig och Anders =) Så sött att se! Detta hände fredagen den 13! :) Vår lille pojke börja bli stor. Inte riktigt klokt att han går när han är 9 1/2 månad! Men både anders och hans pappa gick innan dom va 10 månader. Så nu går han lite mer fär varje dag och de GÅR knappt att sätta han ner för han vill bara stå =) Digga till musiken och dansa är också en favvo =)
Men han ha inte fått en tand ännu. Men de gör inget han bits utan tänder och de känns!

Just nu har jag halsfluss. va på vc igår och de va en kraftig sådan så de va antibiotika som gällde där. Känns redan bättre och de är skönt!
nehe nu ska jag se om jag kan äta nybakade bullar med ett kallt glas med mjölk. GOTT! =)
HOJ!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hur är det med den lilla prinsen? Och er andra också för den delen?

2009-04-02 @ 19:00:19
URL: http://littletinyk.blogg.se/
Postat av: sandra

Nej, jag gav mej INTE. Dom bytte hela gruppen. fråga mej inte varför?!

2009-04-07 @ 09:31:00
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0